Sunday 28 October 2012

SaLam Aidiladha..

Assalamualaikum..

Dalama tak menaip kat blog nie..harapmaklong..jiwa gundah gulana..huarrggghhh...he! biasak la orang seperti aku..*eh knp nie? ayat tak habis..huhu..nak citer ke tak mo citer nie..(^_^')..


So kehadiran ku disini adalah untuk mengucapkan SaLaM aidiLadHa kepada teman2 sekalian..yang jauh mari dekat..yang dekat mari rapat..yang rapat mari lihat...




ye..itu diaaaa..gambar diatas adalah tiada motip langsung dengan Aidiladha..entah kenapa dengan den laniee..anyways just nok share..lotion terbaru nie..sungguh lah ohsemm..walaupun baru je beli and cuba petang tadi..HaHa! apa yang bagusnye?? dapat mengempiskan perut?? belom nampak lagi!! tapi pada aku..aku suka sebab lotion ni berbau harum dan menyegarkan..

Mula sedaQ kewujudan produk nie sebab masuk dalam cenghita nona last week kot tak silap aku..pahtu duta produk pulak ialah Nora Danish yang super comel momel tu + packing yang menarik..so membuatkan aku terpengaruh untuk mencuba dengan takkk..subbnya..HaHa. Produk ni da lama ada kat pasaran kot cuma dia ada keluarkan 3 formulasi terbaru iaitu Delima, Rose and Xtahu..dan dengan bangganya aku telah membeli *perisa ross..*RM22.. Then,  one of my fren pun ade bagitawu lotion nie elok untuk wanita or para gadis yang ada masalah senggugut...ohh ye??


Sekian..renung2kan..selamat beramal..

 Assalamualaikum..


7 comments:

  1. rose mesti wangi kan?
    rasa mcm nk try plak sbb sy mmg ada mslh sesungut ni.. hekhekhek.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdela wangi sgt tp baunye menyenangkn dan memberi kesegaran..huaaaa..sila..sila cuba (^_^)..

      Delete
  2. o yeaaa,
    mmg panas gila wa cakap luu, bel senggugut pun pakai losyen mustajap tapi bel pakai extra hot. panas sangatt
    bukan perut je panas. sampai 1 badan pelo :P yela namapun extra hot pati halia lagiiii. ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang rose terbaru nie xbrpa nk panas sgt..tp syok la..haha!takot plk den nk cube yang extra-hot 2..mau terbakar dgn bilik2 skali..hikhik..

      Delete
  3. arhh, tak de! mane ade terbakar bilik ko tu. muehehe. tapi tak apa! kalau terbakar juga. bel siram bilik yanie pakai air baldi. bel serang dari dalam laptop ni bel keluar. kau tunggu je bel kat situ dengan redha tau! :D heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi..igtkan nk tolong psangkan ekon je...ahahaha

      Delete
  4. lama x update blog ye?

    ReplyDelete