Friday 10 May 2013

Xcaring langsung

Assalammualaikum..


Aku manusia yang careless!!!! tak kira la barang tu mahal ke murah ke kalo dah ade kat tangan aku, jangan harap la nak tahan lama..kalo tak terpelanting atau tak tercampak..da sah2 la hilang weh..huwahahaha...

buat masa ni barang yg dah aku tersakiti...jam tangan yang da lama aku kenankan..walaupun xmahal..tapi aku sayang sbb agak berhempas pulas la jugak cari uwang untuk beli deh..mihmihmih..baru 2minggu pakai..inilah hasilnya...


Tgokkkk...comel tak Kak Tonn????

Seterusnya..senarai barang2 kesayangan aku yang da biasa aku sumbangkan :-

1. handphone....4 or 5 kalilah da hilang
2. cincin emas....3ketul
3. wallet....masalahnye mak aku yg punya..bukan ahmad albab yang punyeee
4. ic....hehe..2kali je
5. Kucing siam...pun ado????


Sekian..terimakasih..

17 comments:

  1. comel kak ton.. hahaha :P

    ReplyDelete
  2. comelnye jam kak ton!!!geram!!!suka casio jugakkk weeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jam tangan casio mmg cantik2..tension je tgok

      Delete
  3. cantik jam ni..kekadang pikir benda yg hilang ni dah bukan rezki kita, kekadang orang pn boleh pergi begitu sahaja dan insan yang ditunggu2 belum juga kunjung tiba :)

    ReplyDelete
  4. Hihi, nanti kene lebih berhati2 ye. :)

    ReplyDelete
  5. samalah dengan saya...selalu careless dan suka hilangkan brg..hehe

    ReplyDelete
  6. hehe.. sama la dgn lya..biasa HP la.. slalu hilang..tp sbnarnya tselit n lupa tmpt ltk je

    ReplyDelete
  7. aku ingatkan, aku sorang je careless.. rupanya, ada yg lagi hardcore.. hahaha..

    ReplyDelete
  8. oooo..xpe bnyk duitkan..heheh.sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. tak apa. next time elok2 jaga barang tau. :)

    ReplyDelete
  10. sygnya tp nk buat camna semulajdi jd kot sft cereless tu?

    ReplyDelete
  11. Nice blog checkout my latest post at
    http://togetherfornature.blogspot.com/2013/10/what-is-platinum-used-for.html
    don't be shy to leave a comment and like us on facebook

    ReplyDelete
  12. Sye pun cmtu jugak . Selalunya barang kemas lah . Careless btul ! Hahaha .
    Done follow u #217 :)

    ReplyDelete
  13. adoiiiii seram tang cincin emas tuuuuu

    ReplyDelete