Friday, 10 May 2013

Xcaring langsung

Assalammualaikum..


Aku manusia yang careless!!!! tak kira la barang tu mahal ke murah ke kalo dah ade kat tangan aku, jangan harap la nak tahan lama..kalo tak terpelanting atau tak tercampak..da sah2 la hilang weh..huwahahaha...

buat masa ni barang yg dah aku tersakiti...jam tangan yang da lama aku kenankan..walaupun xmahal..tapi aku sayang sbb agak berhempas pulas la jugak cari uwang untuk beli deh..mihmihmih..baru 2minggu pakai..inilah hasilnya...


Tgokkkk...comel tak Kak Tonn????

Seterusnya..senarai barang2 kesayangan aku yang da biasa aku sumbangkan :-

1. handphone....4 or 5 kalilah da hilang
2. cincin emas....3ketul
3. wallet....masalahnye mak aku yg punya..bukan ahmad albab yang punyeee
4. ic....hehe..2kali je
5. Kucing siam...pun ado????


Sekian..terimakasih..

18 comments:

  1. Replies
    1. Nk buat cmne da benda 2 nk ilang..hehe

      Delete
  2. comel kak ton.. hahaha :P

    ReplyDelete
  3. comelnye jam kak ton!!!geram!!!suka casio jugakkk weeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jam tangan casio mmg cantik2..tension je tgok

      Delete
  4. cantik jam ni..kekadang pikir benda yg hilang ni dah bukan rezki kita, kekadang orang pn boleh pergi begitu sahaja dan insan yang ditunggu2 belum juga kunjung tiba :)

    ReplyDelete
  5. Hihi, nanti kene lebih berhati2 ye. :)

    ReplyDelete
  6. samalah dengan saya...selalu careless dan suka hilangkan brg..hehe

    ReplyDelete
  7. hehe.. sama la dgn lya..biasa HP la.. slalu hilang..tp sbnarnya tselit n lupa tmpt ltk je

    ReplyDelete
  8. aku ingatkan, aku sorang je careless.. rupanya, ada yg lagi hardcore.. hahaha..

    ReplyDelete
  9. oooo..xpe bnyk duitkan..heheh.sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. tak apa. next time elok2 jaga barang tau. :)

    ReplyDelete
  11. sygnya tp nk buat camna semulajdi jd kot sft cereless tu?

    ReplyDelete
  12. Nice blog checkout my latest post at
    http://togetherfornature.blogspot.com/2013/10/what-is-platinum-used-for.html
    don't be shy to leave a comment and like us on facebook

    ReplyDelete
  13. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Sye pun cmtu jugak . Selalunya barang kemas lah . Careless btul ! Hahaha .
    Done follow u #217 :)

    ReplyDelete
  15. adoiiiii seram tang cincin emas tuuuuu

    ReplyDelete